top of page

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

Lange jurken en spray tanning

Vandaag heb ik tal van complimentjes gekregen over mijn outfit. En die was nochthans erg eenvoudig: een enkellange grijze T-shirt jurk van H&M en zilveren ballerina's.

Ik moet toegeven: ik ben gek op lange jurken. Gelukkig kan ik het ook dragen, want -eerlijk is eerlijk- de meeste lange jurken zijn niet echt flatterend voor iets kleinere dames.

Het heeft zoiets luxueus. Het gevoel van rondflaneren in zo'n lange jurk.

Ik moet wel toegeven dat mijn kledingkeuze nog een andere beweegreden had. Het was warm vandaag, erg warm, volgens Q-Music Blote-Benen-Dag zelfs. Maar mijn benen hebben dus geen zonlicht gezien vandaag. Reden: Té reflecterend wit.

En dat terwijl ik dagelijks mensen bruin spuit in mijn salon (spray tanning, alvorens u iets anders gaat denken) Zelf ben je natuurlijk als laatste aan de beurt hé. En bovendien geef ik mijn klanten graag het gevoel dat ze zo veel bruiner zijn dan mij als ik naast hen sta (not)

Het gebrek aan een spray tanner (lees: iemand die de behandeling bij jou uitvoert) speelt ook mee natuurlijk.

Alleszins wij verkopen ook tanning productjes voor thuisgebruik en mijn Curasano staat al klaar. Morgen blote benen. Blote bruine benen. Lets get tanned!

curasano.jpg
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
RSS Feed
bottom of page