top of page

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

Waarin slaap jij?

Ik bedacht me net dat ik nog nooit een fashion blogger heb weten schrijven over pyjama's of whatsoever. Zouden die allemaal naakt slapen?

Natuurlijk zit je niet te wachten op 100 likes voor een foto van jezelf in Snoopy pyjama, maar toch. Als we het over fashion hebben, how about the pyjamas?

Over smaken en kleuren valt niet te discussiëren maar ikzelf heb een hekel aan 'kinderachtige', 'schattige' of flanellen pyjamas. Tekenfilmfiguurtjes komen er bij mij niet in. Nu niet dat ik er altijd zo tiptop bijloop maar in de slaapkamer wil ik me in de eerste plaats vrouw voelen. Niet eenvoudig want de winkels liggen vol met enerzijds lange t-shirts met domme figuurtjes en slogans en anderzijds overdreven sexy niemendalletjes waarin je allesbehalve goed slaapt (om diverse redenen)

Wat met de 'gulden middenweg?' Moeilijk te vinden.

Ik kocht vorige week dit exemplaar bij de Primark: een fluoroze jurkje en bijhorend dun kamerjasje.

Best wel blij met mijn aankoop: spotgoedkoop, trendy, vrouwelijk en comfortabel.

Wat dragen jullie om te slapen? En ken jij bloggers die hun nachtoutfits delen of er al eens een post over schreven?

Good night to all! also the snoopy lovers! ;-)

  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
RSS Feed
bottom of page