top of page

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

Tussenseizoen looks

In de tussenseizoenen lijken velen absoluut het noorden kwijt wat betreft hun kledingstijl. Enerzijds zie je nog steeds jassen met bontkraagje of dijhoge laarzen, anderzijds zie je strandjurken en teenslippers.

ik moet toegeven dat ook ik het moeilijk vind. Ik wil wel een jurkje aandoen maar welke schoenen daar dan bij? En wat als het toch nog te koud zou zijn? Om nog maar te zwijgen van de witte benen die moeten weggewerkt worden met spray tanning (aangezien ik tegen zonnebanken ben)

Niet evident, die tussenseizoenen. Ik speel op safe en pas de 'laagjes-methode' toe. Onder het motto: 'ik kan altijd nog iets uitdoen als ik te warm heb'.

Om dan toch al een beetje 'zomer' in mijn look te brengen gebruik ik graag accesoires. Of ik experimenteer met kapseltjes. Vandaag had ik een echt beach-kapsel. Een ingevlochten vlecht die als een haarband op je voorhoofd zit. Ideaal voor een dagje aan het strand bijvoorbeeld.

Oh ja, excuse my black. I'll stop wearing black when they invent a darker colour!

10421432_10152999913329092_8713968511103777369_n.jpg
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
RSS Feed
bottom of page