top of page

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

Start to ...BLOG!


Het stond in de sterren geschreven dat ik ooit een blogster zou worden. Ik studeerde in een vorig leven journalistiek, heb dagelijks baanbrekende maar ook oersaaie bedenkingen die ik met de wereld zou willen delen en ben bovendien een gigantische beauty addict! Kortom: I've got what it takes to blog!

Al zeg ik het zelf!

Eerst even mijn visie over bloggen. Er is een over-aanbod. Niet dat ik dat erg vind, want ik ben gek op blogs. Maar persoonlijk vind ik dat sommige schrijfsters (voornamelijk in het fashion en beauty segment) zich Hollywood diva's wanen. je bent ze vast al wel tegengekomen, die dames die "streetwise" poseren op een drempeltje, in meest bizarre, veelal peperdure (maar gelukkig voor hen gesponsorde) outfit-combo's en die daarbij nonchalent van de camera wegkijken.

Afschuwelijke kleurencombinaties en prints, veel te korte rokjes en te blote topjes, zonnebrillen waarmee je no way aan de schoolpoort je kids kan gaan ophalen (want dan wordt je namelijk doodgebliksemd door de andere 'normale' mama's), hakken die er prachtig uitzien maar waarmee je zelfs niet comfortabel kan zitten, make up van één of ander Amerikaans merk waar zelfs de Ici Paris dames nog nooit van gehoord hebben, Lipstick in de meest fluoriserende kleur oranje waarmee zelfs je eigen boyfriend je niet durft te kussen,...

Not my cup of tea. Niet dat ik me nooit aan dergelijke zaken zal wagen (effe mezelf indekken, want ook ik neem selfies in kledingcombinaties die enkel me, myself and I liken). Maar hey, dit is België. Hier regent het meestal, hier zijn de inkomens modaal, de mensen net iets grijzer en de figuurtjes net iets minder Barbie-size. Hoedje af voor zij die durven een eigen stijl te ontwikkelen en dit delen met de wereld, echt! Stand out of the crowd! En natuurlijk moet het kunnen om een kanariegele jurk te dragen tijdens het oudercontact. Maar als 'gewone' mama vind ik het toch net iets fijner als die jurk dan ook betaalbaar is, als ik die kan combineren met mijn eigen (saaiere) kledingstukken en als ik er complimentjes over krijg in plaats van scheve blikken.

Blogs zijn een ongelooflijke inspiratiebron dus 'keep it real' is mijn boodschap. (Met alle respect voor zij die aan andere boodschap willen uitdragen uiteraard)

Mijn idee over bloggen is dat ik mensen wil inspireren en bruikbare ideeën wil aanreiken. Dingen die je zelf kan creëren, dragen, kopen, namaken,... Ik zal dus schrijven over dingen die ik tegenkom in mijn dagelijks leven en die ik met jullie wil delen. Dat kunnen kapseltjes zijn, make up, kleding, lifestyle events, interior design, kinderspulletjes, enz! If I like it, i'll write about it!

Mijn grootste passies zijn hairstyling en make-up, dus die onderwerpen zullen het meeste de revue passeren. Heb je opmerkingen, vragen of zelf ideetjes voor deze blog? Feel free to contact me!

  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
RSS Feed
bottom of page